Rörelse förlänger livet

jag ökade nog min livslängd med ca 20sek nyss. slet upp cykeln Själv från förrådet i källaren och tog med mig alla mina djur ut på en upptäcksfärd :) var egentligen inte meningen att jissa skulle haka på, men det blev så ändå :) gick på en promenad sen med nellie för att se om jissa pallade vårat tempo, haha. ingen katt, men snart står han utanför dörren och vill ha mat!

har dessutom varit på dollarstore och köpt hundben och PENNOR! grymt duktig och ekonomisk som drog till dollar istället för att dyrhandla! haha. min ekonomi ligger i botten just nu! räkningarna börjar trilla in igen.. jävla skit!
njepp jag ska bege mig till folk och vara social. jag börjar ju trots att bli en frisk fisk i en skål :) hahhaa.
skulle va schysst o cykla men nellie kan inte springa brevid som en lydig vovve :/ hon ska läras!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback