3-dagars & kalashelvetet

det var/blir/är ett tufft veckoslut för mig. hoppade ut i torsdags med sistaah och jonatan på rixFM festivalen, såg majistern och inget mer. parkerade häcken i ett öltält i södra hamn och satt där.
igår jobbade zilla. men inte jag :)

igår blev det kalas igen. stress och jag måste lära mig att det inte är möjligt att få tag på en taxi. (även fast vi gjorde det) var med jonatan först och sen gick vi till mia. efter Många samtal kom det äntligen en bil. taaack!!
in till stan och herjja med bankomater och KÖ. fuck them.
mia störtdykte ner i asfalten och slet upp ett ärr :/  hoijjaaaa..!!
jag och jonatan gick in själva på området efter att mia kom i goda händer!
vi såg ingen artist, vi drack öl, fick glitter i ansiktet, åt souvaskebeb.. festivalgrejer. smög ut med öl under jackan från öltält/manga. bra grej att de klappar ihop stället kl.02?! spääännande! de påminnde mig om varför jag Inte tog ett steg in på området ifjol! men nu råkar jag ha ett två-dagars armband runt handleden så.. :)

har en liten plan,
åka till örnäset och kolla läget hos en fd.arbetspolare jockää. sen åka till jonatan och sen till hertsön? och allt det där ska jag hunnit med till 21.30 då jag av någon anledning ska vara och springa runt inne i stan?! bara för att.


btw, virus? oppsi, jag skickade runt länken till alla jag känner! gulligt. men jag tyckte ändå den var korrekt? eller..?
aja, kom ihåg att det var här ni hörde det först (besök min pixbox)



respect my wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback