grattis mia!

från söndag till måndag har jag följt med mia till stockholm för hon skulle på intervju på en frisörskola. kan ju bara säga att det tog ett jävla tag att hitta till stället vi skulle bo på samt skolan - en sak är då säker jag var då ingen fågel i mitt förra liv!! anyhow, så klarade hon intervjun storartat och ska i januari packa för stockholm. jag har lovat henne att följa med minst en vecka och yra runt tillsammas med henne. ooh... jag är så stolt och glad för hennes skull! klämde ju trots allt fram någon liten tår när jag fick glädjebeskedet!!

annars har jag bara rantat runt och.. shoppat upp cash som jag inte har pga "min bii" är trasig men körbar. katalysatorhelvetetsjävlaskitprylrenatoffs. aja, ska bli intressant att se hur jag löser den grejen. om lite mer än en vecka ska jag dessutom lämna min hem, kasta in nyckeln. fränt va? :)

hade tänkt kasta upp lite bilder också, men jag tror man hittar de enklast på mias eller min pixbox!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback