jag vet vilka som blockat/raderat mig

jag vet allt, allt allt allt. (alla har säkert redan sett den där sidan, but still)
jag fick ett litet tips från någon om en sida på internet där man får reda på vilka som blockat/raderat mig från deras msn-lista. skickade den till zilla och hon förklarade att det var folk som raderat, men då bör de väl blockat mig också, eftersom jag inte sett de online på.. jag vet inte hur länge, så länge så jag glömt bort. jag är inte helt oskyldig heller, jag kan också blocka. men ändå!
rätt häftigt det där ändå. tänker inte dela med mig just nu iallafall

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fick också den länken, o fick veta att det var ett virus..

2007-08-02 @ 21:26:12
Postat av: Victoria

ja, det var ju ett virus?

2007-08-03 @ 05:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback