Packing & flytt

nu börjar det bli bråttom! jag ska snart tömt och städat ur min lägenhet! iofs har jag fått bort mer än häften. men det är massor kvar känns det som. hojaa.. ska försöka ta mig ut till svartöstan och packa ner i sopsäckar och sen på söndag åka med pappa och släp. owh, gud så jobbigt. bläää.. jag gillar inte att flytta. jag undrar också hur mycket jag kommer att få betala pga att hunden har ätit upp tapeter, från den perioden då hon var sjukt olydig.
numera så har jag fan aldrig koppel på henne, hon är väldigt duktig.
jag fick hem ett brev om att nellie är välkommen på unghundskurs. jag tror jag ska gå den, och vardagslydnad. det krävs för att få börja agillity eller något annat fränt. skulle vara kul att träna mycket lydnad och kanske tävla i det. hur svårt ska det vara att lära en golden att vara lydig liksom? hundförare jonatan får hjälpa :)

nää.. ska kliva ur handduken och ta på mig något svart. kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my wish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback