sunny day!

min varma dag invegs härligt nog med att stiga upp före fan och Lämna bort min bil :/ trodde bara de skulle släcka en lampa i instrumentbrädan.. men tji fick jag. fick ringa och väcka mamma och be henne komma.
åkte hem och njöt av min lilla frukost som bestod utav en god färsk smörgås och källarrökt skinka!

åkte ut till gammelstad tillsammans med nellie. jag, pappa & nellie åkte ner till tommis och badade en dutt, cyklade vidare till centrum och köpte mackor! påväg hem så cyklade vi efter övägen och sen när vi svängde upp mot tomholmsstigen/lärkstigen så såg jag en golden! jag var tvungen att tvärnita och stanna och fråga tjejen som hade hunden om de fick hälsa. det slutade med att pappa sa "jag far hem nu" med en lätt irriterad röst och jag och nellie skuttade in på deras framsida! vi ska åka dit imorgon också. hihiih.

förövrigt så har datorn hemma (laptopen) blivit kokko och stöörd, så jag har ingen dator ett tag framöver. men.. det ger mig ännu en ursäkt till att ligga ute på skumma ställen.

nu ska jag iväg till mia och (egentligen skulle jag också) dricka öl, men tack vare bilarenan så Naae. nåja, strand, gräsplätt går lika bra ändåå!! kom ihåg att det var här ni hörde det först.



respect my wish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback