vovveträffar, resor & idoler

hoja.. inte alls många dagar kvar av någon sommar nu. och jag som måste till svartöstan och flytta ner mitt kök i lådor, till att börja med. punka på cykeln och nellie kommer att bli gaalen.

iallafall så har jag jonatan och nellie åkt till klintbacken igår på vovveträff. jonatans jobbarkompis har en golden-hane okastrerad. inte för att jag har tänkt att sätta valpar på nellie inom den närmaste framtiden, men det är alltid kul att se två hundar i samma ras leka. fast det blev inte så mycket leka :) lucas var mest sugen på att få valpar på Direkten. men det kanske går bättre nästa gång! jag tycker att det är jätte kul att åka omkring och träffa andra hundar, försöker hitta den ultimata lekkamraten till min hund. tycker synd om henne som bara får cykla hela tiden, måste vara bra mycket roligare att springa runt och leka istället, speciellt med min (eg, mias) punkterade hoj.

blir en tripp till stockholm också. ska hålla mia i handen där, hon ska ju på en intervju :) + att det lilla livet ska vara hårmodell för (akta stavningen) schwarzkopf nya blondserie i mitten på september! jag är SÅÅ stolt :) min lilla mia klarar vad som hellst :)

nää.. ska försöka få liv i min lilla idol nu!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback