23e december 2007

dagen före julafton.. det är nu som man ska ha gjort allt färdigt. köpt alla klappar, slagit in allt, förberett ytstryseln.. hela kalaset. men nej, jag har inte slagit in allt, tror till och med att jag måste slå upp två paket. jag är osäker på om prislapparna sitter kvar eller inte.. Kuul.

men jag är ändå nöjd med de jag införskaffat. jag har också gett cash till gitarren, hela 1000kr! fuck nu är jag fattig. men imorgon kan jag skicka iväg ett kassakort. fun fun.

nellie är redan i gammelstad. hon är där och mår bra, får springa lös och gå ut kl.4 på natten. skoj har inte sån lyx. men ikväll tror jag att jag seglar över dit. orkar inte stressa på morgonen imorgon, mest för att jag Vet att jag inte orkar köra jonatan till jobbet. japp, han jobbar julafton.

blev en utgång igår också. och man mår därefter. jag ska Aldrig mer dricka!!! ska försöka hålla det också.
provade min nya klänning igår, jag tyckte jag var svin häftig! håret skulle jag kunnat göra annorlunda, men annars helt OK. hoppas bara att jag höll mig borta från vimmelbilderna, jag Hatar dom. funderar på att söka till att bli sån nisse.

på med byxor, ut med hunden. jag har halvbadat för en stund sen, sitter i min nyårs-blåsa just nu. fan vad jag har klänningar? haha. kom ihåg att det var här ni hörde det först



image36



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback