dagen efter, mias dagen efter kalas

oh my, det var trevligt igår. startade försiktigt hos mia och drog vidare till tuna. vi körde lite bowling och om jag inte minns helt fel så tog jag hem matchen i det stora hela! (lite grattis till mig också) anna körde oss vidare till o´learys där det spelades på maskiner och andra grejer. skålade vidare till cleo och träffade massa folk! jenny och lotta bland annat! är för bakis för att orka skriva mer utförligt om det, känns som att jag blir mer bakis när jag tänker på det :)

steg upp väldigt sent, kring 13 tror jag. tog en dusch och åkte till sunderbyn och hämtade mina darlings. frills föräldrar var sugna på en russell de med, verkar bli ett eventuellt valpköp till våren eller hösten! lyckliga valp som hamnar där säger jag bara! åkte förbi hemma i gammelstad och hämtade räkningar. hem hit igen och.. kollade ikapp julkalendern! jag ska banne mig få julkänsla! nej jag har inte pyntat alls här. men igår på bowlingen så dansade jag och jonatan till nån julig låt.. "vi kan dansa åt andra hållet.." något sånt.

haha, de sålde inte bärs heller. man fick boka VIP eller hela jäkla hallen för att få köpa. så.. vi hade varit smarta och tagit med oss eget :) sprang på toaletten rätt ofta om man säger så! kände mig som 17år igen! (ja jag fick visa leg när jag skulle köpa ciggaretter på ica)

ska mata kissekatt och åka till kvantum tror jag. jonatan slutar om 20min. kom ihåg att det var här ni hörde det först!


respect mia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback