desperate test




Edie
All the neightborhood marvels at your short skirts,
car-washing skills, and, how can we say this nicely...you competitve spirit.
When we move in next door, yours is the gift basket we´re most
looking forward to. Untill the next neightbor
moves in, that is

image35

hittade ett test på en annan blogg och var tvungen att göra testet. haha, måste säga att jag blev lite chockad när det kom upp att jag var mest lik edie. jag var rätt säker på att jag och mrs hodge inte hade så mycket gemensamt.. men ändå!!
vi kollar som sagt ikapp desperate housewives och i de avsnitten som vi ligger på nu (S03e06) så har micke vaknat upp från koman och edie lägger sina äckliga vantar på honom. jag Hatar henne verkligen. usch. men.. i de nya så har jag inte lika starka känslor.

näpp. ska försöka få tag på ncis avsnitten och lägga in på datorn. annars får jag väl lov att börja se las vegas lite i för tid. btw så vill jag berätta att jag hatar björkskatan! av den enkla anledningen att jag fan inte hittar postlådor! fick fråga en tant på vägen! iofs visste jag att det fanns en vid centrum men jag hade ingen lust att gå dit nyvaken och ingen koll på håret för fem öre. nåja, hittade en vid blidvägen om någon undrar!!!!

mat ska lagas och jag ska som sagt se på något.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect edie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback