facebook

nu har jag gjort ett försök till att förstå mig på de där nya påhittet. så om ni får massa konstiga saker från mig så.. är det bara för att jag försöker och säkerligen har gjort Helt Fel! håll ut. snart lär jag väl mig.
jag har börjat spela poker, mest när zilla också spelar :) haha.

sen kan jag berätta att jag blev sjukt lättad.. jag skrek rakt ut och hundarna blev helt tokiga och börjad hoppa på mig. jag har fått så lite pengar från a-kassan för att jag saknar ett arbetsgivarintyg. vi snackar 2000kr mindre i varje utbetalning. det är rätt saftigt när man inte får super mycket pengar! + att jag fick en härlig försäkringsräkning på nellie här om dagen + massa andra mindre bra saker. jag är Lycklig!!! guuuud!!!!

sen hoppas jag att securitas ska öppna ögonen för mig. det blir inge mer glida runt på stan och herjja, that´s oveeer. ju mer jag funderar på det, ju mer så börjar jag tro om hon kanske var trött och med misstag sa fel tid? men.. det är inget att grubbla över, fast jag gör det nästan hela tiden. bajs.

nää önska mig lycka till. nu ska jag snart till mias fik och hjälpa henne och köra hela bolaget i konkurs:)
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback