I say it like mia - kollektivt liv

jag gillar mitt nya temporära liv, mitt nya kollektiva liv. dock skulle jag ha bättre samvete om det skulle finnas en till säng i vardagsrummet. jag tycker faktiskt rätt synd om per som måste dela soffa med mia och daniel, eller är det tvärtom? det är synd om mia och daniel som får dela soffa med per? :) välj själva!

nellie är fortfarande på semester/kollo i gammelstad. skoj och jissa är iallafall hemma. jag tänkte knalla ut med den lilla råttan om en stund. jag tycker hon kan få sova vid min sida en liten stund till. hon sover ju i sin bur om nätterna annars! japp, vi låser in henne. hon går omkring och hittar på så jävla mycket bus annars! dessutom kissar hon inte i buren vad jag vet. så direkt när hon börjar säga något där in ifrån så är det bara att ta på sig skor och jacka och Sen plocka ut henne ut buren och springa ut och låta henne göra sina behov.

mia kom precis in i sovrummet och såg nyvaken ut. jag kan inte påstå att jag har varit vaken många timmar heller! nu hör jag daniels röst och tv.n som går igång. PP är inte hemma ännu, han har myst ihop på kronan i en studio. skoj vaknade till men verkar somna om igen, om jag inte rör mig för mycket :)

jag orkade inte köra jonatan till jobbet, trots att jag redan var vaken och stod på benen. vad ska jag med bilen till idag? en söndag? en riktigt röd söndag är det säkert också! men imorgon måste jag nog upp.
nyårsafton!

jag tror vi ska ha något litet påhitt här, jontan frågade nämligen vad vi ska äta imorgon :) inte för att vara elak, men det blir en liten grej. för jag vill Inte lämna bort något djur! de ska vara med mig och ingen annan när det smäller i knutarna stup i kvarten! jag är så nervös för att skojis ska bli rädd för fyrverkerierna :/ hon har iallafall inte reagerat speciellt mycket av de små som de fyrat av.

jag vill också tillägga att jag kommer tycka att det kommer bli väldigt tomt när samtliga gäster lämnar boet. värst är det med mia. när hon åker så åker hon inte bara hem till höstvägen, nä hon sätter sig på ett Flyg. kan man göra något värre? 9 månader! jag skulle fan hinna vara gravid och trycka ut en unge innan hon är hemma igen! OM hon kommer hem. jag kan förstå henne om hon vill stanna, jag var så jävla sugen när jag var där två veckor i oktober/september så. jag skulle faktiskt tänka mig att flytta med henne! söka något häftigt jobb och daniel kirrar jobb till jonatan. så bor vi typ.. nånstanns när jag vet hur man tar sig. typ.. träd ställen. jag försöker övertala jonatan hela tiden att vi ska flytta! försöker förklara att det blir enkelt för honom att hälsa på sin bror som bor strax utanför falun. massa bra saker händer och kan göras om man bor där. tänk bara om man vill åka utomlands? sommar-sverige? åka bil? åka till gbg som jag aldrig varit till? det finns så mycket. men istället sitter man här, i mörkret eftersom det fan inte ens finns någon snö!!!!!!!!!!!!!!

nä nu ska jag fan sluta gnälla och sätta mig i vardagsrummet och ha lite quality time med mipiz och "danne" innan de flyger iväg från mig! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect our kollektiva liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback