jag är en tupp

tupp tupp... jag gillar julkalendern, fast jag är ute en timme försent. hoppas det finns något på swebits, fast det har jag svårt att troo.

självklart finns det en bra anledning till att jag är uppe och varit det en stund nu. jag har kört jonatan till jobbet för jag vill ha bilen idag. jag ska nämligen till arbetsförmedlingen idag.  björn hade också fått ett papper om det, adecco ska informera eller söka nya medarbetare. kl.11 drar det igång och det blir en hel timme. efter det är det snack om lunch inne i stan. kanske lyckas övertala B att följa med.

04.33 kom skojs första "konst". det börjar bli lite jobbigt. nellie satte igång att skälla och jag trodde att det var någon som bröt sig in i lägenheten eller redan var inne :S läskigt.

jag är väldigt sugen på att gå och lägga mig igen, men chansen att jag inte kliver upp igen är allderens för stor. det handlar ju trots allt om min ersättning så jag vågar inte äventyra den.

sen kan jag medela världen att jag har gjort kopior på mitt kursintyg från stockholm! varför är det intressant? JO för att mias mamma berättade för mig att det fanns ett jätte bra jobb för mig att söka! med vovve och hela köret. ska skriva ut en ansökningsblankett eller två från björn och sen skicka in alt. lämna in personligen. tror ändå jag ligger rätt bra till. det är inte så många människor som går kursen själv och sen söker jobb! Jag är Bäst!
(har dock rätt mkt att betala tillbaka=/)

ska snoka reda på ett par hörlurar tror jag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer
Postat av: majda

Läs & kommentera min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback