Julafton och juldagen 2007

julafton var kanon. verkade som alla var nöjda och belåtna! pappa fick en mobiltelefon av mamma, det fick malin också. jag kammade hem en svin schysst ny ipod :) den passar dessutom i itripen. julbordet var kanon, jag var otroligt mätt. sen såg jag sista avsnittet av julkalendern, jag har sett Varje avsnitt av det! mer än ipoden så hade tomten varit snäll mot mig, jag fick pengar, nivea saker, bordstabletter, två böcker om mat, godis :) har ju säkert glömt bort något.

juldagen var bra. jag trodde inte att det var en utgångsdag! sov länge, badade och mös på hemma. tills jonatan kom hem med matkassar och berättade att jag hade Fel! han hade tydligen gjort klart för mig långt innan att vi skulle ut. tufft! bara att börja komma i stämning. vi åt fläskfilé och gratäng. sen kom det folk.. jag ska försöka komma ihåg att lägga upp bilderna senare på pixbox. 
vi åkte till cleo, stod i kö också förståss. det andra jag gjorde där inne var att besöka toaletten.. tjejernas kö var ut genom dörren!! jag såg två tjejer smyga in på killarnas som var kö-lös.. BIG MISTAKE! jag törs fan inte ens skriva om det, jag har bakisångest över det fortfarande. men jag fick iallafall besöka toaletten!

mot halv tre gick vi, träffade B och några andra utanför matstället. det var sjuk kö och vi struntade i att äta mat på stan. vi skulle gå til statoil och ta en taxi därifrån istället. det var länge sen jag hade sådär ont i fötterna! jag var tvungen att ringa till mia och prata in ett mobilsvar om hur Ont det gjorde. "hej du får Inte lyssna på hela medelandet för det handlar bara om hur ont jag har, med andra ord kommer jag gnälla tills jag kommer fram till statoil" och så började jag spela in ett gnälligt samtal på mias mobilsvar. jag har faktiskt fortfarande ont i mina trampdynor för att gnälla lite extra.

nää.. nu stressar dom mig! have 2 go
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback