julgalan i luleå

premiär för min del på julgalan. mia fixade mitt hår så jag såg ut som en liten prinsessa! :) och tro mig, jag kände mig som en också! musiken som skulle spelas under kvällen var jag mycket skeptisk till, utom linda b. men trott eller ej så var det jävligt mäktigt. vi hade bra bord dessutom. kvantum hade gjort ett riktigt fint kap! bara ett bord vad jag kunde se, från stora scenen. riktigt bra mat, jag hade förväntat mig mat som inte ens skulle gå och äta så det kanske beror lite på det också. i början så kändes det som att det bara var vi tre kvantum bord som inte satt ner i våra stolar, utan dansade istället. vakterna hade ett jäkla problem där en stund. tills dess att resten blev så pass rund under fötterna så de också vågade släppa loss.

efter brolle jr och markus fagervalls lilla intro där, så gick det snabbt. massa artister och sånt. det var väldigt skoj iallafall. trots att det inte alls är något som jag skulle välja. kanske jerry ;)

jag är riktigt less Igen.. fick låna ett par hörlurar av min mamma för att kunna lyssna på min ljudbok.. tror du inte hunden är i sängen och biter sönder även det paret??

nu ska jag vara arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback