Julklappar & födelsedag

jag har försökt köpa lite klappar. jonatan fick en gitarr från lasses musik. jag vågar skriva om det för att han redan vet att han har fått den, han var nämligen på plats. ska nog säga att PP också var med på den, gitarren var inte billig.
hann förbi morfar som fyllde 80år idag, skålade och gav honom en bukett blommor. skoj fick följa med oss in dit. vi hade ju varit förbi djur magazinet och köpt lite grejer till henne. hon var inte med in på affären så hennes nya halsband var allderens för litet, men hennes tröja var helt underbar :) det efterlängtade flexikopplet fixade vi också.

jag belönade mig själv med lite presenter också, jag har ju köpt såå många julklappar nu. zilla o annabena, mamma, jonatan.. ja :) jag fick en klänning av mig själv! som jag sa till mia när vi var på stan allihopa - "fan va länge sen man var på stan när något var öppet". sant. fuck vad länge sen det var man Gick på stan. jag höll på att handla ihjäl mig. jag köpte faktiskt klänningen i smyg. stod och vred mig och kollade mot utgången så ingen skulle komma på mig :) sen kunde jag inte hålla det för mig själv så mycket längre utan berätta till mia vad jag hade gjort! haha fan va hemskt! smyga med att köpa grejer. men helt seriöst, jag har inte råd med det. jag har inte ens råd att köpa julklappar! fattar inte vad jag håller på med. dessutom har jag för länge sen beställt kläder från en katalog, alla kläderna kom inte samtidigt, utan tre plagg kom för någon dag sen. bara att betala och hämta ut de också! jag har inte ens provat de :) jag undrar om jag ens kommer i de nu, jag har fan gått upp i vikt som satan så jag ser ut som en kassler i allt jag har på mig. snart passar inte ens mina mjukiskläder, NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!!! fan också om jag får höra det igen!! jävla små fjantar

nää.. nu är det jul snart i vårt hus. funderar på att göra killarna i köket galna och slå på lite julmusik :) tycker de kan få lite julkänsla. PP har ju trots allt köpt en julgran till oss, haha. en sån där liten jävel.
tror jag måste fota den och lägga upp den. måste stabilisera upp de här med att slänga upp bilder på internet.
näää.. nu jävlar!! nu har de gått lös totalt med gitarren och nu ska de banne mig bli lite julstämning här!
kom ihåg att det var här ni hörde det först.


respect chrismas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback