packad på en tisdag

vår nya dator hade anlänt så jonatan var i full rulle med att dra ihop alla kablar och flytta över grejer. mia gick en konstig väg hit, vi hade planerat att möta henne med tomtebloss! men.. när man tar konstiga vägar får man skylla sig själv! jag kan berätta att jag inte använder den nya datorn. windows vista? dessutom var det den här datorn som visade sig när jag slog på tv.n.

jag och mia skulle ha följt med min mamma igår, men jag törs inte skriva något om det här ifall fel person läser. vi blev hemma hela kvällen istället. jag hade besökt bolaget för mias räkning och vi drack vin. jag vet inte när eller hur det hände men jag bad mia att få följa med henne ut en sväng så hon kunde gå hem! jag var vääldigt rund under fötterna just i slutet. vinglade mig i säng och somnade i samma sekund om jag nuddade kudden. spännande.

btw om den där bloggen. nellie är inte 2år, hon är faktiskt 1½år!!!
kom ihåg att det var när ni hörde det först


respect my nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback