sömntutor

så var det dags igen. jag tror jag har lyckats ställa tillbaka mitt dygn något så när. jag har hunnit duscha!! jag har försökt väcka mia som har somnat på soffan för jag hade tänkt studsa in till stan och springa lite ärenden.. men vi får se vilken tid vi kommer in :)
ska inte gnälla, det har annars alltid varit jag som sovit förlänge och gjort så vi missat allt vi skulle ha gjort. mia har byggt bo här, sen nån dag. känns rätt bra trots omständigheterna att ha henne här, om mindre än en månad så är hon inte ens i samma stad som mig längre.. och då tycker jag minsann att hon får ligga på soffan och dra sig!!

jag ska borsta ut mitt hår nu. (fyyfan för vanligt hår)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback