trist amanda

3 dagar till lucia, 4 dagar tills mini-me blir lite större. inga julklappar är inköpta! jag har köpt veckorevyn och råkade se ett gäng klänningar som är sånt där "måste-ha". kul när man är näst intill pank och knappt har råd med julklappar. än mindre betala av bilen som orsakar att jag knappt har 1200kr att lägga på klappar. KUUUUL! igår känns det som att det är mycket mer folk att köpa till. jag har försökt övertala mia om att ta såna där fina foton och fixa (på oss och killar) och ha det som julklappar från oss själva - till oss själva! tycker det lät som en otroligt lyckad idé!

har också varit och kollat zillas match idag. tyvärr missade jag den första för att jag inte kunde ta mig, men tack så finns det stjärnor som kör mig (till den andra matchen) det tackar jag för :)
en pyttipanna från kvantum och jag såg idol finalen. japp. jag såg idol, igen. måste erkänna att amanda är så mycket bättre än den där andra blondinen. amanda är fan artist och ingen såndär.. annan människa. när mari körde vinnarlåten före amanda så tänkte jag bara "åh helvete, det är fan en mari låt, det här är ju uppgjort, JÄVLA PUCKON!" men jag tror ändå att amanda kommer gå längre! den enda i idol som jag faktsikt gillar. aja, grattis mari
(fullt medveten om stavningen)

angående zillas hockeymatch så gick det vägen. jag trodde att de skulle vinna med kanske 7-1 som minst. de vinner ju nästan alltid med bra marginal. men nej. det var spännande den här gången. och ja de vann igen :) clemmensnäs eller vad de nu hette brukar alltid börja tacklas svin hårt, slåss och göra fula saker. jag blev så nöjd när de var dom som åkte i backen. iofs verkade det rätt illa, men jag var ändå lite nöjd över att det inte var "någon av våra tjejer" som låg och ohmade sig på isen! grattis till 3-2!

jag ska kolla vidare på internet, köra en malin och läsa aftonbladet.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect luleå hockeys damlag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback