a very good day

jag har nästan ställt mitt dygn rätt nu. har kört tom till hans "playdate" med frill ska hämta honom på en stund. ska till mipi o hålla upp ögonen på henne innan det :) hon har inte sovit något ännu, kan det vara resfeber?

annars kan jag berätta den väldigt goda nyheten att jag får ha kvar mitt bredband när vi flyttar!!! inge jävla fucking comhem!! iofs blir det i telefonjacket, men jag har ändå bredband!! :) ringde dit nyss (ingen lång kö, hör och häpna) och tanten jag fick prata med Hörde vad jag sa!! min nya adress är väldigt svårstavad och hon Lyssnade!! ingen annan hade hittat! oh vad hon är bra! duktig duktig duktig!! 500kr o flytta skiten, men fan hellre det än nå jävla comhem! kommer inte in på någon jävla hub eller något sånt med comhem.
har ringt till arbetsförmedingen också. skulle boka en söt liten tid med min handläggare.. är en dag försenad men det bryr jag mig faktiskt inte ii :)

sen har jag lurat ut tom :) han ville springa o jag följde med på cyklen. han hittar inte så super bra så jag skulle visa honom en bra 4km sträcka :) det blev aaningen mycket mer. cyklade genom något indusriområde och vips inne på klintbacken, till lulsundet och björx o sen hem. det är långt vill jag säga! men tom o nellie var så duktiga och sprang :) med cykel är det rätt simpelt ändå. han tycker att det är min tur o springa idag, men HAHA. nellie var gode trött ;)

nu ska jag skutta iväg till mia :)
kom ihåg att det var här du hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback