djur i sin ära

men att bita av såhär många sladdar? här försöker man..
iofs är det sladdar lite här o där pga flyttning som komma skall. men ändå! jag går ut, tom går ut, vi går ut. jag köper tuggben och grisöron.. jag aktiverar o tränar. vilken liten.. yngling!
katten är kvar i gammelstad fortfarande, lika det eftersom han skulle få flänga fram och tillbaka rätt mycket annars. får ju nycklarna snart.. :)

gick bra i gammelstad.. mormor blev glad, mamma blev glad.
jag har ont i mitt huvud och.. ja. jag vill se two and a half men.
jag måste sluta sitta vid datorn så mycket som jag gör. aftonbladet, kuriren, nsd.. blir störd. har till o med varit på blocket, tradera och ebay. jag vill veta vart folk är o surfar när de köper kläder online. iofs skulle tom bli galen eftersom han inte skulle ha någon uppfattning om vad jag gör för pengarna egentligen. han är ju som med annars hela tiden och håller mig i handen.

har lagt beslag på malins dator nu.. en vecka är det tänkt. den är konstig och saknar bokstäver.. N är borta! bara en liten plopp.. tack för den! blä. jag vill ha en bärbar dator! en flatscreen, en kamera, möbler! jag Ska köpa en ny sängram iallafall. hostar jag så låter det som att sängen ska braka ihop. brasved är vad det är! benen är typ av och benen i mitten finns inte kvar längre. skåran mellan madrasserna gör så min rygg gör ont.

owh.. om mindre än en vecka kan vi börja! flytt flytt flytt
har adressändrat klart nu, har ändrat elen, beställt beskitning på den här lägenheten, bredbandet, ja de är väl allt.
till råga på allting som har arbetsförmedlingen fått för sig att avskriva mig! hur i helvete tänker dom? jag har fan sökt allt de sagt åt mig och jag har inte missat något fucking möte. skrev ett väldigt argt brev till dom... till min handläggare! ska bli skoj o se vad han svarar till mig.. idioter hela högen!!!!!!

och alla hjärtans dag idag..
jag ställer nog stora krav och förväntar mig mycket när jag skriver de här.. MEN
jag tror det kommer bli den bästa någonsin! jag vet att jag hatat den här dagen, men det var bara för att jag skulle orka ta mig förbi den utan att vilja hänga mig själv i kökslampan! owh jag ska fixa något bra och bli äckligt romantisk så tom blir rädd för mig! ut o äta.. heh, jag behöver inte gå ut när jag har aaallt jag behöver här hemma :) skönt o slippa gå ut genom dörren för det.
han är här när jag somnar, vaknar.. ja, ni förstår vart jag vill komma. kanske låter som att det är lite för mycket? nope, jag är super nöjd och vill bara ha mer, mer mer mer GIVE ME!!

läskigt vad en enda person kan göra med en. jag syftar på alla bra saker nu, för man pratar inte högt om dåliga saker (what, dåliga saker, vad är det??)
nöjd nöjd nöjd. och när vi flyttar blir det Vårat hem, mitt och toms egna hem. skapa nya egna minnen. lite läskigt o komma på ibland att jag o markus flyttade in hit o så bor tom här nu? nej, det ska bli perfekt det här. (liten hund har en dröm i vardagsrummet)

vill åka överallt också! utomlands, stockholm, göteborg, hälsa på henna och självklart allt jag ser framemot till sommaren : hålla-hand-gulligt semster-sak till byske! känns lite risigt o tänka att man ska bo i tält.. men jag funderar ut något. jag läängtar! jag har beställt 3 par nya skor som kom här om dagen också :) sommarskor, är det inte ett tecken på att jag längtar dit so tell me? jävla satans kyla far o flyg. den enda som uppskattar snön här i huset är nellie..
skrämmande glad och skuttar glatt rakt in i snöhögar som de vore ingenting, tvär nit varje gång!

har mailat o läst som en galning om kurser att gå med henne. hundhuset, retriver  o spaniel mojjs.. blä. konstiga otrevliga personer på något annat place.
måste virka ihop mitt hår också.. ser ut som hej jag kan inte hjälpa dig. en stor dread i hela skiten. ska ta kontakt med anna innan jag flyttar tror jag!
neej ska störa min lilla pussbit nu.
love ya!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback