Fet dag

fettisdag "fettis-dag" haha. passar mig utmärkt, alltså Min dag. haah.. långsökt. har inte fått i mig någon semla och jag har inga planer på att få i mig en heller. men tom den lilla lusen sitter och gnäääller, gnäll gnäll "jag vill ha en semla" tjat tjat tjat. och där blev de precis värre när han smygtittade på mitt skrivande.. "äh jag ska också skriva en bbblogg" han tröck verkligen på ordet Blogg. hmm.. :)

vi flyttade idag också. lite mer action i flyttandet idag. fick med oss liite mer än bara någon låda. ska ringa bredbandsbolaget o höra om de kan flytta mitt bredband typ Nu? (tom sluta skaka eller så vrider jag huvudet av dig!) har flyttat alla möbler utom sängen och databordet (o datorn)
kände att jag inte riktigt ville sitta i en lägenhet utan lampor och internet.. men nästa natt blir det nog övernattnig. då ska vi ta resten. går rätt snabbt att flytta.. man märker hur lite saker man har.. har inte lyckats samla på mig så mycket under mitt år som utflygen-person.

ni som är oroliga över mina ögonstenar (jissa o nellie) så kan jag berätta att jissa bor hos mina föräldrar utan att komma hem tills vi fått till allting och nellie är där fast sover hemma. hon åker fram o tillbaka till gammelstad. (dock var det 2a gången idag.. ) blir nog bara en dag till. gillar inte att ha min hund borta :/ haha jag viill ha en rottis som ska heta attack :) skulle nog bli rätt nertryck av den.. skulle inte ha muskler till att trycka ner den. eller så har jag förutfattade meningar om dom. jag tycker faktiskt de är fina.

råkade berätta till tom att coop & kvantum har öppet till 23.00 så de kanske blir en semla :P haha. blä kom just hem orkar iiiinte.
hjoo.. mina vänner, om vi fått i ordning i lägenheten till helgen så är det mycket möjligt att vi har en liten fest där. ingen helfest. de är otrooligt lyhört..:/ men allt något, right? såå.. lås inte fast er vid några planer, utan håll er obokade :)
nää tom börjar få abstinens efter sina fucking semla, have 2 go!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback