23:e Januari 2007 - arbetslös

efter att ha tvättat 10 tvättmaskiner mitt i natten tillsammans med tom, sov jag några få timmar. min första dag som arbetslös började idag, vilket innebär att jag måste ringa ssab, besöka facket samt arbetsförmedlingen. jag hann dessutom ringa luleå energi och prata om min el och betala någon väldigt väldigt försenad och bortglömd räkning från i somras! jag har hunnit med rätt mycket idag! jag tror faktiskt jag ska ringa till norrporten som jag hyr lägenheten utav och fråga om mitt lägenhetsnr och om jag kan ha bredband där. gubbarna nere i mörkret skrämde upp mig rejält om det! men jag får väl göra det imorgon, samtidigt som jag drar till facket. jag var 15min sen, de hade stängt! jäävla as!

jag måste söka något jobb i surahammar också, fråga Inte mig vart det ligger. jag har iiingen aning!! nee jag börjar bli för gring! måste laga mat! men tom den jäveln ligger i sängen och snarkar! hah, inte länge till ;) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback