ännu en helg :)

fredagen blev ändå en rätt lugn kväll. jag o frill drog förbi ida o görans nya 2a på buttegränd. kom lite annat folk också dit :) nellie fick leka med idas akela och emmas diva. full rulle och nellie sov väldigt gott den natten :) väldigt bra hundmotion! sen körde jag hela patrasket till örnäet och jag o frill åkte hem till mig och.. flottade. haha. sen drog han till björx o sov.

lördagen blev lite mer.. spännande. jag o mia var på storheden o gav butikerna där en chans (me don´t like) och sen var de bara att slänga på sig (som annabena brukar säga:) festblåsan(tror det är nå sånt) och göra sig redo. kände mig väldigt uppklädd för att bara vara på vanliga fester :) haha. vi var först på hagelvägen hos frills tjej och hennes systers födelsedagskalas/fest (de fyllde år för ett tag sen) och sen gick ja mia och tom en liten bit i kylan tills jag tog upp mobilen och ringde jonatan som fick dra någon stackars nykter johannes i öronen och hämta oss. (denna johannes fick höra många fina ord utav mig som ville ha skjuts hit och dit) var en sväng på brass, skyller på att det var från 18 och vi ville inte vara kvar ;) haha. right

dagen efter smällan var ok. kunde ju faktiskt röra på mig :) tror allt egentligen handlar om att jag inte ska röka när jag dricker. nog för att jag sög i mig en o annan.. but stil! YEAH!!
njepp.. ska se 4e avsnittet av the L word om jag någongång får de att fungera, fucking corrupt files!
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my sleepin beauty ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback