Back to reality

tillbaka till luleå.. ska jobba i helgen. går på mina tre sista skift nu.. känns skönt att slippa, men tråkigt att veta att de är de sista man gör. kommer säkert inte få förlängt eller fast anställning, och då kommer jag aldrig aldrig mer tillbaka.

om ca en månad ska de flesta grejerna vara nerpackade i kartonger och märkta. känns skönt att få "börja om". jag har slutat orka städa också, det luktade Apa här också. men jag med min nos..
kyckling i ugnen och spagetthi på G. jag är hungrig.

funderar också på att åka till piteå havsbad. fick något härligt brev i från facket. jag vill inte åka själv, ska försöka tvinga med någon annan som är med i samma fack som mig, som är 30år eller yngre. fårse hur det där ska sluta.
jag vill att det ska bli sooooooommar, gärna nu
jag tror inte pastan lägger sig själv i kastrullen!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my last weekend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback