ensamnt :´(

jag känner mig grymt... ensam när jag är så här.."ensam hemma". väntar bara på att det ska komma två korkade tjuvar och bryta sig in! inge vakthund, ingen ilsken kisse och framför allt ingen tom som försvarar mig :( när jag är så trött och hungrig som jag nu råkar vara, så tycker jag ännu mer synd om mig själv.
orkade bara lägga in en bild på min hund som är hos mia på besök. har inte riktigt hajat de här med bilder ännu. no hard feelings va?

nellie


NELLIE!


dessutom hade jag världens sjukaste dröm inatt. jag vet inte om jag drömde eller inte. vaknade av att jag såg tom, jag var sten säker. men jag hade inte tagit bort mitt smink och det var mörkt, fick inte upp ena ögat och jag var äckligt trött. han pratade med mig, och jag sa "du kan ju inte vara här" o massa sånt där. jag har aldrig haft en så verklig dröm. jag måste ha varit så trött och saknat honom så mycket så jag inbillade mig :) scary!

JAA :) måste bara skriva. jag har varit duktig idag! eller.. ja, om man bortser från min försovning, vaknade fem i sex.. :) haha. iallafall, jag har ringt fords försäkrings sak (skandia) och bett om mina pengar som de lovade mig när jag kraschade bilen. sen ringde jag och bytte försäkringsbolag på bilen! folksam var aningen billigare, ca 2000:-!!!! sen ringde jag lulebo och frågade om jag kunde flytta ut i slutet på januari för jag har ju hittat en ny BILLIGARE! men icke sa nicke. sista feb ska vi flytta ut tydligen. det förstörde en del i min "vi ska flytta"-plan. jag ringde till liraren som vi ska hyra utav och sa att vi först kan flytta in i mars. men det gick bra! puh! dessutom får vi nycklarna den 26e februari så vi kan flytta över allt, utan att betala dubbla hyror!! motorvärmarplats ingick i hyran!!! elen som jag värmer upp bilen med dras från elräkningen. nöööjd :) dessutom (på gott och ont) kan tom stanna i soppero lite längre och få ihop lite mera pengar. kanske åker dit på måndag med tåget.. kanske. det var så kallt där. jag börhjar frysa bara jag tänker på det... brrr.

oh, om 12h ska jag upp, eller.. då ska jag vara på jobbet. fyfan va tuuungt. men.. de är bara två uppstigningar kvar, sen 3 nätter. sen är de adjöss goodbye 1056 & 1068. ogillar att lämna, men de ska bli skönt att få sova ut!! in på komvux och anmäla nellie till skola hon me.
njeet. ska se 10e avsnittet av the oc säsong 4 nu, gillar när man kan ladda ner ett avsnitt på 4min ;) i just love it!!!

njeet. jag ska sova också. kom ihåg att det var här du hörde det först



respect my sleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback