helgen som gått

.. 11.40 susade tåget iväg med tom på det. på söndag eller måndag får jag se honom igen.. usch. men jag är åtmistone sysselsatt upp till öronen! ska snart iväg till ssab igen. sen imorgon innan jobbet ska jag och titta på våran kanske blivande nya lägenhet :) sen med lite tur kanske vi får välja ;) nyss hade vi ingenting! rätt härlig värld det här ändå! känns åt helvete att gå och spana nya lägenheter när ena halvan är någon annanstanns. känner att jag har lite press på mig!

jag firar att ett nytt avsnitt av desperate housewives kom ut idag/natt/igår, jag vet inte när! och sen idag.. kom nya avsnittet på nya säsongen till the l word!! jag har fortfarande inte sett det. om jag hinner innan jag ska till mitt arbete kanske jag kan kolla :) jag har lagt ner ett gäng serier. the oc blev värdelös när folk försvann ifrån serien, jag törs inte skriva vem eller vilka som inte är med för då blir väl folk less. men jag är sugen :)

såg saw III med tom o frill i.. förrgår blir det. jag rekomenderar den! lite grisig och som vanligt så tror man att man har så jävla rätt.. men man är ju alltid ute och cyklar. peca kom förbi en snabbis och.. existerade. men han hade redan sett saw III så han drog hem till byn.

i övrigt blev det en väldigt impulsig utgångs-grej för mig i lördags. skulle först ut med frull i stan, sen slutade det med att jag gick med frill på bartömmningen på brasseriet. det var väldigt lite folk och billiga drinkar! träffade även frills nya flamma matilda + syster och vän. jag tyckte jag skulle åka hem så tom kom till brasseriet och hämtade mig, medans resterande + en fd klasskompis som strulade med systern, gick till heroes. ingen större baksmälla, dock.

jag och tom har varit nostalgiska också. laddat ner thåström och imperiet. sånt jag lyssnade på hur mycket som hellst när jag var.. tja, 16-17år? min katarina klockor låt, döda skogar.. you name it! brände en cd och kastade in i cdspelaren i bilen :) hihi.
(tror inte längre att jag har tid med att se the l word. )

mipis ska vara barnvakt idag :) nellie är ett barn! fattar inte folk som ogillar vovvar! titta bara på dom... (sneglar en dutt på min vita hund) tror nellie ska spendera helgen i gammelstad/brändön sen.
på torsdag ska jag till aeon! jag ska hålla mia väldigt hårt i handen när hon blir brändmärkt för livet! sen är det exakt en vecka kvar tills vi firar ännu en dag :) wiie älskling! tiden går så fort när man har roligt :) jävla skit att du drar iväg "stup i kvarten" bara. "hej vi kan inte vara ifrån varandra en sekund" - that´s us. skrämmande hur beroende man blir :) men jag tycker om mitt nya.. beroende-sak :) fast jag äter upp hans merci ask. jag syndar!! får nästan ångest.

vi har gjort planer, eller om de mest är jag, de vet jag inte. iallafall..
när ssab-kneget är slut så börjar vi på komvux, läser så många kurser som det går gemensamt, där vet jag inte om de är för att vi eller jag eller han ska orka. iallafall..
sen ska vi (mest jag) bli smal och snygg (som jag alltid gnäller om), jag gillar den där cyklen. men det är halt nu. seen.. ska vi göra en jätte mysig lägenhet, en puss-lägenet och och min pussbit ;) and theeen ska vi sätta hunden i skola också. hon ska lära sig ett o annat! sen.. ja, när man äntligen fått sitt slutbetyg och känner sig nöjd.. vill jag iallafall flytta till en annan stad. läsa något på någon skola med häftigt namn.

nu har tiden rusat iväg. måste börja röra på mig tror jag. blir en lugn dag iallafall.. vilket kommer kännas som en låååååång dag. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback