lite små less

lördag.. lördag lördag. känner en press på mig att Göra något. björn fyller 30 och de är fest, men jag orkar inte sminka mig. men ändå vill jag göra något. tom har däckat efter att ha orkat med en hel natt och dag vaken. nu ska jag vara vaken själv ett väldigt bra tag. får väl installera min gamle favorit The Sims. är de enda data-spelet som jag kan tänka mig och spela. utom då patiens och sånt :)

igår, fredag, var jag duktig. jag tog mig ut längre än hundpromenader! jag åkte förbi sistaah och gav henne min julklapp och fick en av henne och anna :) en simpsons tavla! haha, oväntat egentligen ;) fin var den iallafall. sen skulle de dra till gammelstad och jag drog hem till mig. hade fortfarande ingenting o göra eftersom tom ligger och sover! jag fick något ryck och tog cykeln och hunden och cyklade till mia! hah, första gången jag cyklade med hunden.. hehee.. men de gick rätt bra ändå. är inte så rysligt långt ifrån porsön till björx. hon var duktig min lilla vovve! speciellt på hemvägen, de gick som på räls! ska bara lära henne att Dra mig :D haha. det är skamligt, jag hade kondis från min cykling till verket i somras, inbillade mig att "jag är på samma nivå".

kanske ringer till zilla och spelar mera playstation! hon hade nå svin skoj spel, rayman?! men jag bör nog göra mat först. jag är Inte på bra humör just nu. nu skulle jag lätt kunna ta alla diskutioner och ha något vettigt o säga tillbaka istället för att vara den där "ja jaa". kanske skulle göra det, vet iallafall en ursäkt jag väntat förbannat länge på. jo det var en pik.

njepp.. ska försöka laga något nu. blir säkert bränt pga mitt argesiva humör!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!!

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha moget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback