Lördag

igår hade jag min korta natt mellan 22-06. jag satt nästan konstant i telefon. först ett tag med björn och snackade gamla minnen och att jag ville åka till piteå havsbad! vi hade fått hem något erbjudande från facket om att de bjöd oss dit, men vi skulle lyssna på någon gubbe också. sen vet jag inte i vilken ordning jag pratade med alla :) hade en riktig glidar dag igår och mina 8h gick läskigt långsamt.
tror jag ska ta med mobilladdaren inatt.

två långskift kvar.. och jag får inte förlängt. johan från club friday, våran ekonomiansvarige(tänkte så folk vet vem de är jag snackar om) kom till ssab och skulle jobba ca 2mån. glad för hans skull och samtidigt less över att jag inte får förlängt. aja, då har vi extra tid att flytta.. ska börja paketera in grejer. 

fast nu ska jag köra min "jag-har-rosa-klet-i-munnen"-älskling till posten om de ens har öppet längre. gå och handla för pengar som jag undrar om vi ens har. det är en hård värld vi lever i.
love you. kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback