Mias nya tattuering!

mias tattuering


Mia i stolen på Aeon med mig som papparatzi fotograf! Lite aj aj verkade det göra, men hon var jätte duktig. trots att hon slet upp mig före fan och jag inte fick sova många timmar så var det faktiskt värt!

närbild mias tattuering

där har ni den :) visst är den fin! jag är så stolt över mia! nervös och visste inte vart hon var imorse, men nu kan hon inte sluta le!
men de har hon gjort sig förtjänt av! såå duktig och såå fint :) kan inte sluta vara stolt!! stolt stolt stolt

btw så har jag sett the oc inatt.. har ett avsnitt kvar tills jag måste vänta på att det ska komma ett 10e avsnitt. hade sett allt annat. men jag tror jag ska htita mig något nytt. typ den där som går på reklam : shark. ska ge de en chans iallafall. fick ett tips om nå dexter.. we´ll see about that.

njepp. jag ska lägga mig ner i sängen o ta det lugnt. pappa och mamma ska hämta en vit hund vid 9 tiden och sen ska jag sooova. ska trots allt upp... vid 5! pip pip pip pip! hela helgen.. pip ip ipipip . (imiterar en väckarklocka) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect mia!



Kommentarer
Postat av: Mia

Yeah! :D

2007-01-12 @ 05:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback