Mitt första inlägg 2007

jag har min nattvecka just nu. ska iväg på min näst sista 8h´s natt på någon timme. känns väldigt dumt att jag bara ska få jobba hundveckan och sen natthelgen, sen är det bara att säga hejdå igen :( jag gillar stämningen och gubbarna! dessutom ska vi rätt snart flytta ut från lägenheten. jag håller fortfarande på att försöka i sista minuten få tag på någonstanns att bo. men med en pyttekötid så går det inte så bra. jag har just nu bokat en trea i kyrkbyn! trea, jag vet. men den var ändå 600:- billigare än den här, så why not? men jag ska ju hoppa ur skorna om jag får ens en 5a längst ut på hertsön. ska bli lite små spännande de här, inget hem att bo i...

julafton var för övrigt rätt ok. trots att jag inte hittade mig något extra skift :( pappa var nöjd och "tjänade grova". bläää. nyår var samma. det var mysigt, men jag tackade nej till ett extra skift. ville hellre åka till kiruna och hålla min underbara pojkvän i handen istället. det var helt klart "värt pengarna"!

jag har ingen lust att skriva något mer nu, vill och Ska slita tom ur sängen och få ett handtag i köket! jag är hungrig! kom ihåg att det var här ni hörde det först


resepct

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback