oh shit

jag har gjort klart min hundvecka nu. härligt!! det var inte alls lika jobbigt som jag kommer ihåg. 12hs passen var simpla, och jag lyckades vända dygnet rätt bra utan att vara äckligt trött som jag brukade vara. kanske för att jag tar en dutt mer ansvar och faktiskt går och lägger mig i tid. jag har faktiskt börja gilla att vara där, de är så snälla mot mig och skojar med mig :) jag har börjat bli mer införstådd i deras låga humör :) bertil sa idag att han hoppades på att jag skulle få jobba mer, för det var så roligt att "skoja runt på verket". de börjar mjukna och jag tror faktiskt att de kommer att sakna mig. jag har börjat ge igen också :P jag har faktiskt fått tyst på bertil idag! han är en sån som säger något väldigt snuskigt och sen är jag för pryd för att ge igen. men idag.. ojoj =) fogel sa till o med att jag börjar lära mig! haha. fogel ska föresten bli min granne när jag flyttar :O

förövrigt Hatar jag rixFM. "nya låtar" my ass. de spelar samma jääävla skit musik hela tiden. och det är EN låt som jag kan gå med på. cascada eller va tjejen nu kallar sig - truly något. men jag kan ändå inte sluta lyssna. sitter och total sågar. och deras nya cd som de ska släppa! VEM I HELVETE KÖPER DEN?? den borde bannlysas! de är de sämsta jag har hört. så fruktansvärt utnötta låtar. jag blir så arg. amy diamond, BWO, robbie williams, jill jonsson, orup, linda något, linda igen, agnes, sandi.. blä. jag blir bara arg.

Låt just nu : Ciara, Ludacris - Oh

känns skönt att få vara ledig. har stigit upp (pip pip pip) tre dagar i rad nu. och Tidigt! och nu ska jag iväg nästan lika tidigt igen. 06.15 sitter jag och vita molnet (nellies indiannamn) på tåget påväg till tom. halv elva ska vi vara framme tror jag. resten vet jag inte riktigt hur det blir.
 nej, jag ska ta och klä på mig och sånt svammel. snackas om att synda IGEN. de är ingen idé att jag lägger märke till det längre. de spårar ju ur totalt de här. yess. så om ni söker mig så vet ni vart jag är! nu har jag skrivit av mig och är nöjd. kom ihåg att det var här ni hörde det först


           it must be your ass cuz it aint your face
                                   (nelly - E.I.T The tipdrill remix)




respect nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback