Sista..absolut sista

är nervös för att jag ska försova mig, törs inte somna om. guud.. jag vet inte om det ska kännas bra eller dåligt. har inte bestämt mig ännu. arbetslös och gå på stämpling, snikis. men skönt :) haaha.
har varit på ica på porsön och köpt nerfrysta tårtor, som ingen säkert kommer att äta!! jag är värdelös på att välja rätt grejer. schachvaschtårta och schkladdkaka. (stavningen ska vara ironisk)
lyssnar på lugna favoriter och fantiserar om mat, sovuasskav. det enda vi har i princip. orkar inte äta mer mackor, måste ha riktig mat. men min plutt verkar vara död i sängen.
njepp, en liten hund måste nog ha lite mat i magen och en prommis. min katt.. min katt :(
snart är jag värdelös och arbetslös. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback