Slooowly

onsdag.. onsdag.. mina dagar blir som halva. är med halva tisdagen och halva onsdagen. idag (onsdag) är det iallafall tänkt att tom ska åka och träna med frill. and mee.. jadu. jag kanske ska slänga in några ansökningar och ringa till arbetsförmedlingen och vara viktig. sen få slut pengar på mobilen pga bredbandsbolagets otrooligt korta snärtiga telefonköer - PUCKON!
snacket går om att mipi ska snart dra till kiruna (rixx) och bli stabil och arbetande mipi. och malins födelsedag 2 mars också, big22 ;)

har varit till brändön och hälsat på min kusin och tillhörande sambo idag också. mini-me var med också, var tvungen o visa upp min söta vovve för dom :) de har en 7årig lassiehund som heter kompis. haha märks nog att vi är släkt. hennes hund heter kompis, min katt heter jissa. (och fattar folk fortfarande inte att jag kan stava till Gissa, men min katts namn stavas med J!!!!!)

ggr.. borde äta något. har varit på kvantum och inhandlat nya nyttigheter. blommhål, paprika massa sånt där grönt. nee. ska se vad som försegår inne i köket!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback