you gotta love it

då var det roliga över. blir inget jobb där i sommar heller, ett riktigt avslut blev det. jag bjöd på tårta och gubbarna såg nöjda ut. tänkte att jag skulle ta vara på min sista tid, men ändå satt jag och längtade hem. satt i någon timme och åkte med aarne. haha han är rolig :)
- "haha ett var det ett glädjerop"  jag
- "nej tårar!!" aarne som var glad över att vi skulle få mindre att göra en längre tid. hahaha.
( för er som läser och har jobbat så hade sträng5 skjutit upp gjutstarten ca 2-3h)

fogel frågade flera gånger om ingen kunde hacka sig in på the main computer och ändra min las-tid så jag blir anställd utan att de vet om det(??) bertil var orolig över att han inte skulle ha någon att skoja med och han berättade det också. sköld gav mig en kram. aarne tyckte att systemet skulle köras ner i kloaken och inte dras upp på ett par år.
vem trodde att Jag skulle sakna ett gäng gubbar såhär mycket? den här gången är det på riktigt. inte bara att jag ska tillbaka om någon månad eller så. nejnej. gubbarna är födda 1949-59, så ni för en blick i vad de är för något. owh.. läskigt.

kommer nog aldrig trivas så jävla bra som jag har gjort med dom.
LÄNGE LEVE : STRÄNG45 ADJUSTAGET SVALHALLEN
god damn att jag inte har varit pappratzi och tagit nya fräscha bilder på verket.
men en sak är säker, när jag väntat in ny tid så ska jag fan tillbak! det är en sak som är säker, de blir inte av med mig såhär lätt!!! och mina efterträdare som kommer i sommar har mycket att leva upp till! bäst för dom att de är snälla mot mina favoritgubbar nere i mörkret ;)
kom ihåg att det var här ni hörde det först!


respektera mina gubbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback