Härliga bakfylla, slår aldrig fel

som sagt.. igår blev det party i luleå! trallade iväg ut på o´learys som en liten aptitretare för att sedan testa lyckan med mitt gamla pass på grace. vilket blev en succé!
ganska påhittigt att gå Ut från stället några gånger bara för att slippa toalett kön! den var enda ut till garderoben! "vi Måste hämta ut pengar.." i fyllan är man verkligen världens smartaste och tror på fullaste (haha) allvar att man kan lura vem som hellst. vinglade på till 4 snåret när vi tog en taxi hem från statoil, självklart med en big-one pizza under ena armen!!

dagen efter,
var ändå bättre än va de brukar vara, jag vågade röra på mig utan att känna att hela magen hoppade ut genom munnen. jag älskar oboy/pucko/chockladmjölk dagen efter, det finns Inget som går upp emot det!
jag brukar också beställa/hämta pizzor ifrån rimini, universums godaste pizzor! men.. de har bytt ägare och namn, men jag gav ändå mitt älskade pizzahak en chans - jag tänker aldrig mer beställa pizzor därifrån. ingen botten och nej, jag gillade det inte. BOJKOTTA PALMA! jag saknar rimini!

jag undrar hur länge det tar att ladda upp mina batterier, till min fräna ipod! jag har fyllt upp den halvvägs med knivhuggarmusik och nya låtar som jag tänkte ge en chans. och självklart finns två av mina favoritlåtar med Umbrella (som är min ringsignal på min mobiltelefon) samt My buddy med Lloyd Banks.
ska nog införskaffa någon som där manick som gör att jag kan lyssna på min musik genom min bilstereo, ska tydligen finnas någon grej för de också!

nej, nu får det vara nog. jag ska knalla ut och göra något fränt!
kom ihåg att det var här ni hörde det först!



respect my wish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback