long time no see

besök festkort.se
det ska bli min nya uppladdningssida för allt, mycket roligare :)

sitter hos jonatan och "lyssnar" när micke och pär spelar på xboxen.. tennis, spännande :) har grillat, eller ja.. jag väntade på maten. lika förbannat gott som alltid, oxfilé och fläskfilé :) självfallet med potatisgratäng!
jag bojkottar pdol pga havsbadets omogna, otroligt fjantiga beteénde då de fryser ut mig från deras campingområde. jag som alltid velat åka till pdol och Bara besöka havbadet, och jag trodde det skulle för första gången ske i år. men icke. vi ska istället hålla oss inom luleå kommuns underbara gränser och göra staden osäker, lutar åt grace (dock fr.23 utan fejkleg och glitter) ska inte gnälla eftersom jag inte har åldern inne, men.. äh. jag gillar att gnälla.

nellie har åkt på semester i brändön Utan mig :/ jissa är redan där och mammas katt prinsen har tagit ett gäng harar, iofs var det ungar, men ändå! min katt är bara trött och ligger bara och solar sig.
har sovit i stugan en dutt och inom kort ska jag även tömma min lägenhet. jag har redan sålt bort en hel del möbler eftersom de inte får plats på vinden hos mina föräldrar.

njepp, jag ska återgå till min pripps pure (jag inbillar mig att jag blir smal när jag dricker den, oavsett vad jag äter) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respec

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback