jag svettas bort

jag vaknade rätt sent jämnfört med vad jag är van vid. hämtade bilen med pappa, sen hämtade jag nellie och lite andra grejer från gammelstad som jag lämnat kvar där. nu sitter jag ute och läser cosmopolitan och jag håller på att svettas ihjäääl!! inte ens jissa eller nellie ligger ute! helt sinnessjukt. funderar på att ta med båda två ner till något strand liknande nu eller kanske imorgon(!) och doppa fötterna. det gåår inte att sitta där och.. existera. jag dör!!

ska handla lite senare också. kan behövas.
sen snackas det om kiruna/skellefteå festivaler. sistaah sa just att hon och annabena funderar på att dra dit. mia ska dit.. kanske lika att pysa iväg dit? bo i tält på ripan granne med frill och c/o. nja jag skulle fan få panik om jag inte kunde gömma mig från solen någon minut!! ähh.. de löser sig. det är ju bara söndag idag!

ska hälla i mig lite juice och göra ett nytt försök där ute. kan ju liksom inte ligga mig på sofflocket och kolla klart mina vänner-avsnitt?! sinnessjukt! kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback