beach

igår var det soligt ute och jag skuttade iväg till gammelstad och existerade. drog ner till lilla tomholmen med ida + hundar. nellie badade och simmade på, grymt lycklig valp! på fredag fyller föresten nellie 11 månader. wohoo.
åt lunch på de där cafét som är i gammelstad, kycklingsallad och skojade med johannes (som är bagare där) trevligt. kollade lite tv med ida innan jag åkte till sistaah med hennes nätverkskort. hon försöker få ihop någon gammal-risig dator. tror det gick smidigt. ingen tacos för mig, spagetthi för min del.

nellie går knepgt, halv haltar. hon har sträckt sig tror jag. eller blivit så överaktiverad så hon har ont i trampdynorna. kisse däremot är nöjd och i gammelstad. måste dit snart o plocka! fan att det är så mulet :/
men jag har saker att göra idag.. något med lägenheten och bilen. bläj. jag ska inte skriva något mer om det nu, läget ändras varje gång jag ens tänker på det.

njepp, klädtvätt och saratvätt. dåliga dagar-dag..
gillar inte när folk blir ogulliga och lite "oigenkänliga", det är läskigt.
kom ihåg att det var när du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback