den 28e maj - SOL & häftiga saker-dag

igår spelades det bingolotto! gissa vem som fick bingo på andra spelet? - Jag! wohoo.
"hörrni, jag fick bingo, ska gå och ringa" haha. fan vad sansat :P
efter storvinsten på 100:-  så tyckte vi att vi skulle söka rätt på anna som surrat om grillning o kub (öl?).. anna låg och sov och blev uppdragen :) haha. en sväng förbi kvarren och sen bänkade vi oss på gültza! jag har köpt mias gamla digitalkamera.. fast jag fattar nada av inställningarna så alla bilder blev typ vita.. :/
men när jag listat ut hur man hivar in bilder på datorn så kommer ni får se en jääävla massa bilder på nellie och jissa :) har lyckats fånga ett gäng rätt härliga ögonblick!! hahahhaa. jag skrattar bara jag tänker på det.

ikväll (eller nu snart, vilket som)
ska nog jag och mia hitta på något häftigt. typ.. dricka öl (oväntat, fan jag ser ut som en flodhäst igen) ta med en trött hund på stan, gå förbi anna och kanske.. köpa lösnaglar :) jag ska försöka göra ett nytt försök!!
egentligen borde jag tvätta.. känns som de var evigheter sen jag tvättade. ligger en Hög i sovrummet med kläder.. även det - oväntat.

njää.. ska reda ut om de finns något rent kvar och börja försöka se någolunda vettig ut innan man travar ut genom ytterdörren. see ya suuuckers!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback