Fredag!

idag är det fredag och jag har kommit upp tidigt. jag har lekt med hunden, bundit fast henne utomhus så hon fick ligga lite ute. kisse passade på att vara en riktig retsticka! bara för att han fick vara lös!
passade på att städa lite.. jag har blivit sjukt slö! tvättade igen också.. 3maskiner, jag börjar lära mig :D
ska in till stan med mipi snart och.. ja, kolla. KUL att man just har plundrat "fotbollen"(spargrisen) på 200kr! jag är PANK! det är inget att skämta om, jag mår dåligt! att inte kunna göra simpla saker som att handla juice på coop utan att behöva ta med ALLA pantflaskor... jag kommer gå i konkurs inom en mkt snar framtid!

(japp, det är bara att börja skicka hit era växelpengar!)
det är synd om mig :) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the poor one´s

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken är den bästa Tv- Serien?
Du har väll röstat? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback