jag kom tillbaka

mm.. jag är tillbaka! trött som ett litet djur och däckade innan jag ens landade i sängen! idag har jag hunnit med en massa! klockan är elva på morgonen och jag kan säga så :) stolt!
har varit till gammelstad och hämtat katt och alla djurs saker. varit till mormor (själv!) och hämtat en present i form av en torkställning och ett par gardiner som jag verkligen funderar över..frågade mormor vad hon pysslade med kl.14 på söndag :) tyckte att hon skulle med på bingo! iofs ska vi sitta inne istället för en bil, men bara jag får dutta så är jag nöjd :)

just nu tvättar jag, ni vet, jag tvättar Aldrig och därför blir det berg! men nu har jag iaf en ursäkt! trodde dessutom att det skulle vara rent och fint när jag kom hem! my ass!
sen ska jag hinna med att åka med zilla till en mataffär också. att hålla sig sysselsatt Hela tiden är bra. då slipper man reagera varje gång telefonen ringer och slipper fundera varför den inte ringer. jag har fortfarande inte fått ur någon reaktion av mig själv. det här händer inte, så simpelt är det. tror aldrig jag lyckats låsa mig såhär mycket, stundtals är jag riktigt riktigt nöjd över det.

borde inte sitta här när zilla väntar på mig!
owh måste bara berätta. jag skyller hela mitt beteende på tom och hans "göra slut"-sak när jag säger att jag lyssnar på eurovision på xboxen! jag Hatar schlager, jag hatar allt sånt jävla skit. men här sitter jag! fyyfan det börjar verkligen gå utförs!
tom, älskling, ring!

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback