man mår som man förtjänar..

igår blev det en gå-utare. cleo med andra ord. jag valde cleo så jag lär mig uppskatta o´learys bättre! och... dra mig baklänges! först trodde jag att det skulle vara mer folk, men den där rackarns yran har väl lurat dit en hel del folk. btw så är jag fortfarande full.
och Ja jag har varit ut med nellie, och Jaa.jag har kört bil.. jag har druckit cola jag har ätit Chips. fan va stabil att lyckas lägga på sig 2kg när man var i skåne :) helvete.. o de satte sig Precis där jag Inte vill ha skiten, taack

röda telefonen är tillbaka.
jag måste lägga mig ner o dö nu. tegelstenen var såå nära att få spö utav emma, mitt fel. skulle säga varför jag hatade henne, men de räckte inte. FAN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback