måndag..

varje dag är en värdelös måndag i mina ögon. förstår inte varför jag ens sätter mig framför datorn när jag har lite bråttom. ska hinna med bussen med nellie och hämta en bil, sen åka och köpa kattsand o grejer. sen ska nellie till farbror doktorn kl.16 och få sin 1års spruta. nee.. hon är 11 månader den 1a juni, men jag kommer glömma bort det totalt annars. valpjäveln börjar ändå få in lite i planeten där uppe.. iofs är hon värdelös på inkallningen.. och apport. men hon är glad iallafall!

var till gammelstad igår, till mina föräldrar och hämtade upp ida. vi gick ner till tomholmen och nellie tog sig ett rejält bad! hivade ut pinnar som hon fick simma ut och hämta! shit vad hunden var vit sen när de torkade :) frill bad om lite sällskap så en sväng förbi där efter maten och annat :) han har fan alltid något nytt :) satt och kollade lite i skolkattalogerna.. folk jag trott varit 85or är ju fan YNGRE.. hjälp! småtjoffsen har ju blivit större! eller så är de bara jag som är gammal. nåja, 21år.. 23 är min skräckålder.

njepp skutt i duschen och iväg på bussen. (om det ens är någon idé med det då)
det var något jag skulle skriva om poppa... men jag minns inte :)
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback