me like!

haha, man hinner inte mer än in genom dörren och tvätta upp Allt så åker man på ett nytt förslag om ett äventyr! måste säga att jag blev grymt sugen. bara det att jag inte har en enda krona över! =/
ida ringde mig nyss och frågade om jag skulle hänga på ner till umeå över helgen, samt dra på brännbollsyran. brännbollsyran tror jag att jag hoppar över, vill inte att tom ska tro att jag förföljer och är elak. kanske åker imorgon? fan att inte my buddy mipi är i stan =/ hon är i riksgränsen och fortsätter supandet utan mig! bajsunge!

nåvääl, jag ska åka till sistaah nu och knäcka ett 6pack! dränka Alla mina sorger i 3.5or aka purre. allt för att hindra en reaktion, Allt
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback