min lilla kicka!

owh, min lilla vita tuss har idag blivit en kvinna! idag började nellie löpa! iofs är det blodfläckar lite här och var, men ändå :) jag kan ju inte vara annat än glad och stolt över min fina!
nu blir det koppel i 3veckor,  inge flexi. jag funderar över de här med hundblöja, låter dyrt. med något måste hon ha på sig. fuck, kommer ju bli tokig av att torka upp blodfläckar lite här och var. har barrikerat vardagsrummet så hon Inte tar sig dit!! någonstanns måste gränsen dras! tjohoo.

har sagt upp tidningen, telefonen, bredbandet...allt som går! haha, illa!! den 31a augusti blir jag av med rubb o stubb, thank you! fan va less jag blir.  bilfan är ju fan inte gratis heller. nu blev jag arg.

njepp, ska bänka mig framför tv.n och sen knata ut med min löpande tik :) jag tycker faktiskt hon är värd ett grattis!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my löpande doggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback