Pirates of the carabbean - at the world´s end & grattis!

image15

there you have it!

var idag och kollade på den sista(?) filmen.. filmen var väl rätt okej. blev lite skrämd när jag läste lite om vad folk tyckte på någon sida, tidningar o sånt. "många vändningar, sagor.. lala" njaa.. inte så farligt. men keira är VÄRDELÖS.. hon.. Nej. vad tänker folk med? jaa..killar! men ändå.. Nej.

det var nästan fullsatt, de var någon plats ledig längst ner om jag inte såg helt fel?! men det var läskigt varmt! vågade inte dricka för mycket heller, pinsamt att tralla in på dass när man sitter i på andra sidan salongen! brevid mig satt det några ynglingar som surrade och kommenterade saker nästan hela tiden. "ooh"-ade varje gång den där jävla apan visade sitt nylle på duken. jag höll där ett tag på att lägga ut snusen i ögat på någon av dom! "vill du också ha en snigel i ögat?" .. usch för kids.


btw, tom fyller ju 19år idag! big boy! 365 dagar kvar till 20 :D grattis grattis grattis :) hur jag ska lyckas fira en krabat som befinner sig minst 33mil norrut ska bli intressant att se. ingen liten 18årig plut mer iallafall :)

nåja, grattis lilla gubben och hoppas du får en jätte bra dag!

jag älskar dig

kom ihåg att det var här du hörde det först



respect tom´s day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback