rajraj :P

Maj månads största höjdpunkt:
Mia är hemma igen, for real!

vi har svammlat på och yrat lös totalt sen hon kom hem. jag har sovit som en gris, helt slut! jag undrar vem som sist blir stående på benen i helgen, något helvete måste ske!

nicebajs att jag är så förbannat rik just nu också! med 53kr på visakortet kommer man inte speciellt långt. men jag fick iallafall mina vagabond skor av tom :) jätte fina klackklack-skor. jag borde ta lektioner i "klackklack"-gång efter helgen.
jag vill också göra något som man normalt inte gör, men vad?

på måndag kommer tom tillbaka och tanken var att åka till umeå. hade varit skoj att handla lite, men det tar emot att köra fram o tillbaka dit på en dag. hoja, jag måste vara sjuk. att ens fundera på att åka till umeå och shoppa över dagen?! jag måste ha slagit i huvudet rejält!

nåja, jag ska skutta iväg och göra något spännande. vilket brukar resultera i ett glas juice och en snus!
kom ihåg att det var här du hörde det först!


respect mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback