Strange things happens, when you least expect it

igår var en "hej uppochner dag", lindrigt sagt. men jag har inte accepterat något och vägrar få något att sjunka in i mitt huvud. singel? singelliv? my ass. skit snack! bara för att man vill ha ett eget liv och ett tillsammans liv? "lyckliga i alla sina dagar".. skit sagor. misstänker att jag kommer ligga på golvet och vibbrera när alla hans saker försvinner här ifrån. 8 månader är faktiskt länge och även när det tar slut här så ser jag det inte som att jag kastat iväg 8 månader på ingenting, jag ser det fortfarande som en otroligt bra investering.
tom är i umeå nu och sover, han ska komma hit med min bii senare ikväll. imorgon ska han åka till lainio... när han kommer tillbaka har jag inte hört ett ljud om.. scary.
älskling, är det här.. sant?

till något betydligt mer glatt:
jag har precis bokat två flygbiljetter.. 10.45 går flyget till arlanda och 13.00 går nästa plan, samma dag. det är torsdag jag pratar om. jag och mipi ska åka till sommarsverge. hemresan kommer minst sagt bli intressant! tanken är att ta sig tillbaka utan att lägga ner en krona på det! jag är fattig som stryk och kommer inom en snar framtid gå i konkurs.  men nu har jag iallafall något att se framemot.

btw, så har nellie gått lös totalt i lägenheten! tapterna existerar knappt :/ tror hon vet vad som händer och att det är någon slags protest från hennes sida. stackars jycke.

anyway, du vet att jag älskar dig och allt sånt där bra-grejs.
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect my heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback