what a day!

en väldigt lång dag. kanske beror på att jag stigit upp tiiidigt. halv nio körde jag ida till hennes skola, och hämtade henne 1½h senare. träffade dr frill också, han skulle skriva ett prov och jag tror han klarade det väldigt bra :) jag och ida åkte till måttsund efter att jag hämtade upp henne.
testade för första gången en riktigt agillity-bana med nellie :) fast hon var fullt upptagen med att kolla på allt annat :/ men rätt okej var det iallafall.

åkte vidare hem till mig och ida fick se min lägenhet för första gången :) vi knallade ut på bak(?!)sidan och solade tillsammans med nellie & akela. pappa kom förbi i clion (för jag har ju lånat hans bil, bara för Att).. drog vidare ut till brändön och glassade vidare :) nellie fick bada i slang-vatten :) haha. hon är fortfarande inte helt torr bakom öronen! 

Jaaa... jag åkte förbi stället vart jag lämnade in min telefon också. för er som inte vet:
jag lämnade in min telefon till de där företaget och de skulle skicka den vidare till stockholm eller nå sånt, för ett kostnadsförslag(vad de kostar att laga skiten) men när telefonen kom tillbaka till luleå så hade de lagat den, och jag skulle få betala 1200kr.. vilket jag Vägrade!!! såå.. de sa att de skulle skicka tillbaka den, eftersom det var någpn del som kostade svin mycket..! jaha..
iallafall.. jag åkte dit idag och frågade efter min "trasiga" telefon..
den var kvar på de där företaget och de hade inte skickat iväg den Ännu!! de var över två veckor sen tror jag. men människan som hade hand om trasiga mobiltelefoner sa att de väntade på någon faktura. för de kan ju inte skicka iväg en telefon och "ta sönder den".. så jag tror jag antar och hoppas, och allt sånt, på att DOM betalar min lagning!!! såå.. i veckan får jag tillbaka min röda skönhet! fan va skönt.
då får jag äntligen ge tillbaka den där skak-telefonen till björn. haha, jag som precis lärt mig skit-ericsson telefoner! aja.. snart.. snart..

njepp.. top model 5, lax o potatis och sen pirates! ska imorgon och se premiären på pirates 3! wiiie...
och jag vet att du vill veta vilka, men jag tror inte jag behöver säga det :) same as always!
you know i love you!
kom ihåg att det var här du hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback